Winkelcentrum Mosae Forum lanceert nieuwe huisstijl
Ondernemersvereniging Mosae Forum lanceert een nieuwe huisstijl van het winkelcentrum, samen met een nieuwe website. De nieuwe huisstijl sluit aan bij de aangescherpte visie voor Mosae Forum, gericht op het nog verder verbeteren van de beleving in het gebied en het creëren van een plek waar mensen graag komen om te winkelen, werken, wonen en recreëren.
Ellis Visser, Ondernemersvereniging Mosae Forum: “Om het veranderende winkellandschap bij te houden moeten we onszelf continu blijven ontwikkelen en het voor consumenten aantrekkelijk maken om het winkelgebied te bezoeken. Dit doen we door onszelf sterker te positioneren, meer beleving en recreatieve elementen toe te voegen, een winkelbezoek gemakkelijker en plezieriger te maken en door een plek te creëren waar bezoekers graag komen om te winkelen, wonen, werken en recreëren. Het bijzondere aan Mosae Forum is dat deze plek al veel verschillende functies biedt. Je kunt hier wonen, werken, parkeren, je dagelijkse boodschappen doen, shoppen, lunchen of dineren en inmiddels zelfs naar het museum. Al die verschillende functies versterken elkaar en het is aan ons als ondernemersvereniging om de aantrekkingskracht van het gebied nog verder te vergroten. Een nieuwe huisstijl en website zijn hier slechts het begin van.”
Tijdloze huisstijl en website
Het nieuwe logo van Mosae Forum staat symbool voor een ontmoetingsplek en verwijst naar een bijzonder element in de architectuur van Mosae Forum: de parasol-achtige overkapping van het atrium tussen de oude Markt-panden en de nieuwbouw. De turquoise kleur die terugkomt in de huisstijl is een verwijzing naar de Maas.
Ook de website heeft een metamorfose ondergaan. De website is aangepast op de nieuwe huisstijl en gebruiksvriendelijker gemaakt. Naast informatie over o.a. de winkels, openingstijden en parkeren, kunnen bezoekers nu ook terecht voor inspirerende artikelen, lopende acties en evenementen.
De komende maanden wordt de nieuwe visie van Mosae Forum verder uitgerold, met aansprekende content op de website en social media kanalen, een nieuwe agenda met evenementen en acties in het winkelcentrum en verrassende samenwerkingen op het gebied van placemaking met inwoners en ondernemers uit Maastricht.
Meer nieuws